HTML

by Puli

Az engem éppen foglalkoztató dolgokról, olykor az életemről kerül ide ritkán egy-egy bejegyzés. Csak úgy, a saját kedvemre csinálom :)

Friss topikok

  • teflonfejűrém: @pulikaa: Huh, életben vagy, hál'istennek! (2012.07.31. 10:27) Budapest készülj... jövök!
  • bravojuggling: szia! ördögbotozol még? csatlakozz az oldalunkhoz: www.facebook.com/bravojuggling és/vagy a csator... (2012.03.08. 19:33) Gondolhattam volna...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Emlékezés egy felejthetetlen nyárra

2007.09.02. 18:37 pulikaa

A mai nap az utolsó nap a nyári szünetből. Fél perc néma csöndet kérek. Megemlékezés céljából.
Szomorú, nem? Biztos sokan kérnének még a suliban legalább még 2 és fél hónapot. Szerintem nagyon nagyon jó volt ez a nyár :) Mondjuk attól függetlenül, hogy most szomorú vagyok hogy vége, egyvalami mégiscsak felvidít. Mégpedig az, hogy ma szeptember 2-a van, és nem vagyok suliban XD Azért már ez is valami, nem? :)
Persze sokan biztosan úgy vannak vele, hogy egész nyáron dolgoztak. Őket nagyon tudom sajnálni, főleg azért is, mert tudom, hogy hamarosan én is az ő táborukba fogok tartozni. Ha minden igaz, a jövő nyaramból 2 hónap fog elmenni munkára. Egyelőre még csak diákmunka, de munka. Ha jól mennek a dolgok évközben, Angliában szeretnék diákmunkát végezni. Remélem sikerül.

Én kiélveztem a nyarat elég jól :)) Címszavakban: házibuli, nyelvsuli, Hegyalja fesztivál, szalonnasütés, Sopron, Tisza-part, bulik és egyéb egyéni akciók amikor jól éreztem magam :D sok lenne felsorolni mindent, amiket leírtam, azok csak a nagyobbszabású dolgok voltak.
Egy dolgot sajnálok nagyon, hogy az osztálytársaimmal nem nagyon mentünk el sehová. Meg úgy általánosságban a legjobb barátaimmal is alig találkoztam (mindig vagy én, vagy ők voltak oda nyaralni). De azért egy szalonnasütést sikerült megszerveznem, amire a vártnál sokkal kevesebben jöttek el, de azért az a maroknyi ember jól érezte magát, akik eljöttek, és ennek örülök.
A legjobb élményem egyértelműen életem első fesztiválja, a Hegyalja fesztivál volt. Irtó jó volt, az egyik barátnőmmel, és az ő ismerőseivel sátoroztunk Tokaj és Rakamaz határán. Azt hiszem azt az 5 napot sosem fogom elfelejteni. (mondjuk akarunk menni még többször is, szóval valószínű hogy keveredni fognak az emlékek :D)
Sajna külföldön nem jártunk a családdal, bár az is igaz, hogy még egyszer se voltunk. Csakhogy úgy volt megbeszélve, hogy mostmár ebben az évben leugrunk mondjuk Görögországba. Nem jött össze, de talán majd jövőre.
Ezen a nyáron az is nagyon jó volt, hogy nagyon sok emberrel megismerkedtem. Egy pár új barátot is szereztem, és velük azóta is rendszeresen tartom a kapcsolatot.

Holnap pedig...indul az iskola, nekünk még évnyitó se volt, jó 2 és fél hónap után holnap reggel negyed 8-kor fogom újra meglátni szeretett(?) középiskolám. Egy kicsit most parázok. Holnaptól hivatalosan is 11.-es leszek. Lesz egy rakat új tanárom az emelt-középszint miatt, és ugyanez miatt az órarendem is elég érdekes lesz (például a tavalyi 11.-eseknek volt olyan napjuk, hogy volt egy 2., egy 5.,6. és egy 8. órájuk. és egész nap bent kellett ülniük a sok lyukasórában)
Aztán még amiatt is kicsit félek, hogy hogy fogom tudni beosztani az időmet. Mert én még a suli mellett heti 2x4 órában nyelvsuliba is fogok járni. Ráadásul este (este alatt azt értem hogy ott leszek 20ig). Még az a jó, hogy december 1-jén megyek nyelvvizsgázni, ha az meglesz (márpedig meglesz), akkor utána már csak évvégén az angol érettségire lesz gondom, és negyedikben már nem is fogok angolórára járni.
Hát igen, elég necces egy év lesz, de még neccesebb lesz a negyedik az érettségikkel, szóval ne legyen egy szavam se, ugye

Fél perces néma csendet kérek az újból iskolába/munkába járók számára.
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30
Köszönjük :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://puli.blog.hu/api/trackback/id/tr17155703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása