HTML

by Puli

Az engem éppen foglalkoztató dolgokról, olykor az életemről kerül ide ritkán egy-egy bejegyzés. Csak úgy, a saját kedvemre csinálom :)

Friss topikok

  • teflonfejűrém: @pulikaa: Huh, életben vagy, hál'istennek! (2012.07.31. 10:27) Budapest készülj... jövök!
  • bravojuggling: szia! ördögbotozol még? csatlakozz az oldalunkhoz: www.facebook.com/bravojuggling és/vagy a csator... (2012.03.08. 19:33) Gondolhattam volna...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Gondolhattam volna...

2008.08.04. 19:33 pulikaa

Eltelt egy újabb év ... és csak most keveredtem újra ide :D sejtettem, hogy ez lesz megint, 3 bejegyzés, és többre nem is futotta.

Nem baj, idén megint megpróbálom :) Persze azóta, hogy utoljára írtam volna, marha sok dolog történt velem, befejeztem 11. tanévemet a Széchenyiben, nagyon jó teljesítménnyel szerencsére (ez már természetesen beszámít a továbbtanulásnál, szal kellett is ez a 4,8as átlag...). December 1-jén elsőre sikerült megszereznem a nyelvvizsgámat. 2 nappal előtte összejöttem a barátommal, akkor még csak ismerkedtünk, majd szilveszterkor TÉNYLEG összejöttünk, azóta is boldogok vagyunk immár 8. hónapja :) Legtöbb időmet ebben az évben Ő és a suli tette ki. Meg az elmaradhatatlan bulik a borosi bandával :) És újabb szenvedélyekre is "szert tettem". Szilveszterkor szívtam életemben vízipipát .. ez annyira bejött ott, hogy azóta többször is részt vettem ilyen "rituálén" (szerintem ez az!), és szeptemberben tervezek venni egy saját pipát.

Keve (a barátom) által megismerkedtem a motorok és a motorozás világával. Nagyon féltem előtte a motorozástól .. azóta is motorra vágyom, hogy beültetett maga mögé :) Elkezdtem meteorozni, diabolozni, kb 2 hete pedig yoyozni. Igen, szerintem ezt még nem mondtam (írtam), de meg vagyok őrülve a zsonglőrködésért. Vagy 4 éve kezdtem először buzogányozni, aztán 2 éve ördögbot, most pedig egy éven belül 3 "játékszerrel" is elkezdtem játszani :D

Versenyeztem a suliban, majd országos gépíróversenyeken is részt vettem Pesten.. jó helyezést értem el, úgyhogy idén is meghívtak a szokásos állófogadásra, amit az igazgatónő szervez :)

Részt veszek egy programban a suliban, aminek az a neve h Comenius. Ez egy testvérsuli program. 2 angol, egy osztrák suli + a miént van benne. Márciusban sikeresen vendégül láttuk őket, szóval élesben kellett használnom a nyelvtudásom (mint tavaly Angliában). Június végén pedig Angliában jártunk, ami hihetetlen nagy élmény volt számomra (már megint).

Újra voltunk Hegyalján, idén csak 3an, de így még nagyon élmény volt, sokkal több koncertre eljutottunk, mint tavaly, és az eső se esett!! Szóval marha jó volt :D

Azt kell hogy mondjam, hogy fárasztó volt ez az év. Főleg a suli, iszonyatosan sokat tanultam, aminek persze meg is lett az eredménye, csak matekból meg rajzból lettem 4es (még jó h jövőre nem lesz rajz :D). Aztán persze ott volt még az angol érettségi, amit előrehozottan csináltam meg, kb 10 osztálytársammal együtt, akikre szintén nagyon büszke vagyok :) Nekem úgy összességében 93%-ra sikerült, ami az egyik legjobb az előrehozottak között :) Ebben a tanévben sok mindent (így pl az érettségit is) csak úgy sikerült átvészelnem, hogy ott volt mellettem Keve. Ő a legaranyosabb, legkedvesebb, legviccesebb, legodaadóbb szóval a leg-leg-leg srác számomra :) Úgy érzem nagyon sokkal tartozom Levinek, az egyik osztálytársamnak/barátomnak, hogy elhozta őt széchenyis buliba... Levi uncsitesója Keve, szóval ha úgy nézzük, most Levivel rokonok vagyunk :D

Kevével nagyon sok mindent átéltem így 7 hónap alatt, nem is értem egyébként hogy bír ennyi ideje már :D de lehet az a titka a kapcsolatunknak, hogy mindketten ugyanolyan hülyék vagyunk :D amúgy nagyon sokan mondják, hogy hasonlítunk egymásra. Kívül is(!) és belül is. Először ezt Levi mondta. És ő meg már csak tudja. Kevét 17 éve, engem meg 11 éve ismer. Nem is értem egyébként hogyhogy sose hallottam még azelőtt Kevéről .. sebaj, jobb később mint soha! :)

Bocsi, hogy most csak így befejezem, de már eléggé fáradt vagyok, ma 2 barátnőmmel bejártuk a várost egy kis vásárlás miatt :D

Nah páá

1 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://puli.blog.hu/api/trackback/id/tr15600442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bravojuggling 2012.03.08. 19:33:23

szia! ördögbotozol még?
csatlakozz az oldalunkhoz:
www.facebook.com/bravojuggling
és/vagy a csatornánkhoz:
www.youtube.com/bravojuggling
üdv, borsi
süti beállítások módosítása