HTML

by Puli

Az engem éppen foglalkoztató dolgokról, olykor az életemről kerül ide ritkán egy-egy bejegyzés. Csak úgy, a saját kedvemre csinálom :)

Friss topikok

  • teflonfejűrém: @pulikaa: Huh, életben vagy, hál'istennek! (2012.07.31. 10:27) Budapest készülj... jövök!
  • bravojuggling: szia! ördögbotozol még? csatlakozz az oldalunkhoz: www.facebook.com/bravojuggling és/vagy a csator... (2012.03.08. 19:33) Gondolhattam volna...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Érettségi után - főiskola előtt

2009.07.24. 17:24 pulikaa

Igen. Lezárult életem egy szakasza. Középiskolás éveimnek vége. 4 év. Nagyon jó iskolában, kellemes társaságban (ami az évek alatt közeli barátivá alakult). Rengeteg emlék jut eszembe, ahogy erre gondolok. Sok barátot ősztől több száz km-es távolságban tudhatok magamtól sajnos.

Hiszen leérettségiztünk. Visszagondolva, hogy nem is olyan rég még féltem ettől a "beavatódástól"... nem kellett volna :) Nem állítom, hogy minden simán ment, de jól vehető akadály ez egy 18 éves számára ( bár én az írásbelik többségét még 17 évesen írtam :D ). Nem a saját fényezésemre írom ezt a postot, úgyhogy inkább nem fogom leírni az eredményeimet. Maradjunk annyiban, hogy jeles érettségi bizonyítvánnyal zártam a 4 évet.

Ezután egy kis izgulás következett, hogy hogyan is alakulnak majd a felvételi pontjaim. Aztán pedig az egész országot foglalkoztató ponthatár meghúzás :) Tegnap este folyt mindez, és nagy örömömre felvettek arra a helyre, ahova szeretnék menni :) BGF-PSZFK-BP gazdálkodás és menedzsment szak. És még nagyobb örömömre, eddigi kérdezősködéseim alapján az osztályból rajtam kívül még 5-en felvételt nyertek erre a szakra (: Valamint kb. 10-en leszünk a volt osztályból hallgatói ennek a főiskolának.

Szóval most minden happy, már várom az értesítő levelet, ami ha minden igaz, a jövőhéten már a kezemben lesz. Bár aggódom kicsit, hogy nem fogok a kollégiumba felvételt nyerni...úgy érzem egy albérlet fizetése nem kis teher lenne :( Jó lenne; de azért mégis, itt az anyagiak már nagyon is számítanak. 350 km-re a családomtól meg is kell élnem majd valahogy.. De hamarosan minden kiderül, én addig is izgatottan várom a fejleményeket ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://puli.blog.hu/api/trackback/id/tr511228119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása